cakap kosong yang tak mengharapkan apa apa perhatian atau tepukan

Sunday, January 20, 2013

sial.

tiba tiba kepala terasa seperti di palu. aku mengerang kesakitan. persekitaran gelap. aduh. tertidur lagi aku dalam kelas. tak sedar macam mana aku boleh tertidur masa prep malam. tapi aku memang kuat tidur.jam pukul dua belas. sambil meraba raba barang dan buku diatas meja. tiba tiba terdengar suara orang berdehem. berhenti sekejap. sambil menoleh kiri dan kanan. mana ada orang dalam kelas. tiba tiba terdengar kerusi bergerak. aku toleh ke belakang. ya kerusi paling belakang sedang bergerak. tiba tiba terangkat dan terapung untuk seketika. Tuhan saja tahu macam mana aku rasa masa tu. akal mati. persetankan meja aku yang tidak berkemas, mula melangkah dengan laju sambil berzikir. sudah lah block akademik jauh dari asrama. sampai bilik aku berselubung. memikirkan kejadian tadi. Saddam bertanya kenapa dengan aku. aku menceritakan apa yang aku saksikan. tapi dia senyum.

esok hari nya aku dapat tahu. itu kerja Saddam. celaka. sumpah celaka.tapi tu cerita 2007.kahkahkah.

Hoi kenapa dulu takda pun #PrayForSerting ! ahh aku tak puas hati.




********************************************