cakap kosong yang tak mengharapkan apa apa perhatian atau tepukan

Wednesday, May 1, 2013

random.

kalaulah.
kalau lah mata boleh berkata kata.

kalaulah.
kalau lah hati boleh didengar.

kalaulah.
kalaulah akal boleh dibaca.

kalau

mungkin mudah untuk aku mula langkah baru.


**********************************************

kawan.
aku perlukan bahu.
kawan.
aku perlukan tangan.
kawan
aku perlukan telinga.
kawan
aku perlukan hati.
kawan.
aku rindu kawan kawan aku


************************************************

cinta.
nilai terlalu murah sekarang.
hati boleh dibeli dengan mudah.
cinta.
mana tinggi nilai kau dulu?


************************************************

bermula satu hari.
berdiri.
sehingga ke senja.
berdiri.
ke tengah malam.
masih berdiri.
apa ni?


*************************************************

aku rindu dah.
lima bulan tidak jejak kaki.
aku rindu dah.
bila lagi mahu menari?