cakap kosong yang tak mengharapkan apa apa perhatian atau tepukan

Sunday, April 21, 2013

warkah berlagu sepi (butoh habaq hang dil, ehehehe)

kepada si polan.

maaf.
dah banyak kali aku mintak maaf rasanya pada kau.
senang mulut memacul perkataan ini.
mudah tangan menaip.
tapi hati tak membenarkan.
aku tetap semacam buat salah pada kau.
jadi aku mintak maaf sekali lagi.
aku tahu aku bodoh.
sebab walau macam mana aku cuba jauhkan diri dari kau.
tapi kau semacam narkoba. susah nak buang jauh jauh.
aku cuba. tapi gagal dan terus gagal.
aku jadi sakit dengan kau.
benda dah terang tapi aku malap kan.
aku masih pasang cita cita.
ada dua kemungkinan.
tapi kali ni aku pilih untuk tidak ganggu kau lagi.
tempoh singkat perkenalan dengan kau buat aku gembira.
lagi lagi bila kau betul dekat dengan aku dulu.
tapi benda dah lepas :)

bahagia lah kau dengan hidup kau. terus mengukir senyuman manis tu sampai bila bila.


********************************************************

and still, aku tak boleh lupa kau. doa kan aku. jauh dari kau. padam kan cita cita ni buat satu kali lagi.