cakap kosong yang tak mengharapkan apa apa perhatian atau tepukan

Monday, January 7, 2013

rabun

aku tak kenal lah.
kau orang punya so called musician ni.
ngehngehngeh

bagi aku music ni lain orang lain cita rasa dia.
selagi dia ada irama. 
lirik teruk ke baik.
bingit ke mendayu
depend kat kau orang lah nak terima
bagi aku. itu hak masing masing.
mainstream music,underground music.
Indie,Pop,Rock,Metal,Punk.Nasyid,Irama Tradisional.
ikut kau orang lah kan.
K-Pop pun music jugak.
aku takda lah nak tolak secara total music K-pop.
cuma melebih sangat budak budak ni.
K-pop is more to a fashionable music.
macam mee segera
sekejap je nanti lama lama pupus lah golongan ni
merepek.

music ni
ni semua minat ja.
passion kat satu benda.
bila kau minat dekat warna hijau
semua benda kau beli warna hijau

haa aku merepek
semua gara gara AJL malam tadi
facebook twitter semua cerita benda ni
gemilang ke?
yes event tu gemilang
tapi tak semua yang main tadi ada kualiti
masih banyak lagi band band dan artis tempatan lagi layak
itu pendapat aku lah
sebab scene music Malaysia ni racist sikit
radio pun tapis.
lebih kan populariti dari kualiti
Imej kena ada.
tapi diorang lupa
kualiti yang disukat
bukan populariti
ramai je yang dapat main kat luar negara
tak perlukan pun anugerah anugerah yang ada ni
sebab diorang ada kualiti yang mencapai standard luar
huii huiii
aku merepek lagi
kahkahkah.



*****************************************************