cakap kosong yang tak mengharapkan apa apa perhatian atau tepukan

Monday, January 21, 2013

meludah ke langit

ni.
tolong lah. aku merayu.
jangan jadikan facebook atau twitter tempat kau ludah orang lain.
terutama nya kawan kau sendiri.
itu dipanggil pengecut.
jangan buat lawak.
sepatutnya masuk dua abad kau orang bernafas dah boleh fikir pakai akal
pakai otak
kalau tak puas hati. cakap depan.
benda masalah boleh setel.
come on jangan jadi childish 
aku nak cakap lebih pun tak boleh
sebab aku taknak jadi si peludah


dan satu lagi.
yang di ludah pun jangan berbalas.
nanti sama sama dipandang tahi.
boleh?


************************************************

*suara aku sungguh kecil. tak mampu didengari oleh mereka. ya. aku kecil ja. lebih kecil dari zarah. hanya bayang bayang. yang dah cukup menyampah dengan perangai kau orang. tengok? kan aku dah meludah? haihh.