cakap kosong yang tak mengharapkan apa apa perhatian atau tepukan

Wednesday, October 31, 2012

apa dosa ku diperkosa begini #NP Weot Skam

"abang belajar mana?"
"aku belajar kat UiTM"
"UiTM tu apa?sekolah dekat mana tu?"
"UiTM tu universiti lah Adam"
"universiti?ohh maksud abang menara gading ek?Adam lama lagi nak pergi sana"

*dipetik dari perbualan sebenar.

ramai kata belajar biarlah sampai menara gading.tapi kita sedar.hari makin hari menara tu makin condong kebawah.mungkin bukan untuk semua orang tapi aku.hahah.aku dah tak nampak masa depan aku.setahun lagi pastu habis bab pertama menara gading aku.

kembali kepada niat pertama.kedua.dan ketiga.jangan naif.kita tak pernah bebas melakukan apa apa.sampai bila bila."We've Been Raped By This System For A Long Time"

takda kena mengena.tutup mata.pejam.gelap?begitulah  masa depan kita.atau aku.


*************************************************************