cakap kosong yang tak mengharapkan apa apa perhatian atau tepukan

Tuesday, January 11, 2011

jawab balik

kepada cik lin

dia ngadu kenapa blog name gua kalkulator membunuh cik melah...

so story die senang ja...gua ada minat satu band;spider killed the bananaman ..so gua terfikir takda lagi gua dengar kalkulator membunuh so gua letak nama kalkulator membunuh cik melah,dan cik melah gua jadikan watak peniaga pisang goreng sebab ada related sama bananaman la..haish...


header picture?ni gamba masa gua kat uitm penang..tapi gamba gua kat blakang..tak join circle pit sebab malu-malu sama brader PxCxS..hahaha..kire kenangkan memori gua la..


so takyah la cik lin nak timbuk 1000 soalan sebab ko ja pun dah cukup timbul kat atas air..huhu



gua gurau lin..


*****************************************

No comments: