cakap kosong yang tak mengharapkan apa apa perhatian atau tepukan

Sunday, December 26, 2010

budak2 yang menendang


macam gua cakap..esok gua nak bertolak ke uitm jengka untuk melanjutkan pelajaran sekali lagi...dalam uitm...fish!dulu bidang kejuruteraan sekarang bidang perbankan so gua macam haru sikit..6bulan gua dok umah dan kadang-kadang gua rasa macam satu bom jangka yang bakal meletup bila-bila masa bila tekanan dari pelbagai pihak mula membuat talian hayat gua tinggal 1.1%...alhamdulillah sekali lagi..

bebas gua rasa...tak jugak...so gua boleh buat apa yang gua nak buat?tidak...gua rasa dah sampai point dimana kena gain trust dari family gua...so takkan gua masih nak dok takuk yang lama..masih tak sedap gua dengar family gua sembang pasal gua sebagai bahan 'tindasan'.aidil itu dan aidil ini..so bullshit ke?.gua mengaku 2-3 tahun yang lepas memang zaman kejatuhan gua..maybe sebab gua nak rebel dari hidup yang 'ditindas'..tapi gua dah jauh sangat...gua harap dapat perbetulkan keadaan disamping menikmati hidup jauh dari mereka..


bila lagi?


jangan pandang cara hidup gua macam sampah sebab gua takut sampah tu la korang


*************************************************

No comments: