cakap kosong yang tak mengharapkan apa apa perhatian atau tepukan

Friday, December 10, 2010

$785






55,000,000 haiwan tidak kira jenis atau keturunan dibunuh dalam setahun.sori gua bukan vegan.gua tak kan berhenti beli ikan dalam piring polistrin dekat hypermarket terdekat.tapi kalau ada jual macam ni gua rasa gua nak start saving duit...






****************************************************************


P.E.T.A adalah sebuah pertubuhan antarabangsa yang mendokong animal right di seluruh dunia.mereka menentang pembunuhan haiwan dalam pelbagai aspek malah dalam pemakanan(wt fish!).gua rasa melampau la kalau gua jadi vegan dan tak makan asam pedas ikan parang mak gua masak.nanti terguris lak hati seorang ibu.





***********************************************************

No comments: