cakap kosong yang tak mengharapkan apa apa perhatian atau tepukan

Tuesday, November 9, 2010

ucapan lagi

gua ngan siput sama-sam kena berdiri.tak salah gua sebab kitorang tak hantar essei yang sepatutnya kena hantar hari tu.tambah tolak lak masa semua murid bagi salam kitorang ngah nganga mulut pandang kipas(tidur).


"kamu tahukan saya nak essei hari ni?mana kamu berdua punya?"

"kena makan burung puan semalam"

5minit puan fikir nak bagi denda apa pastu dia suroh gua ngan siput pergi kat sorang pompuan mana-mana dan cakap i love you dengan nada romantik.

gua pergi kat nabihah.muka member dah merah.

"er..i love you?"

nabihah muka merah padam,tak mampu pandang muka gua.satu kelas dah ketawa besar sampai satu block akademik boleh dengar.


apa yang gua nak cita takde kaitan ngan yang atas tadi.gua cuma nk kirim selamat hari lahir kat member gua nabihah yang jatuh kat hari ini.gua ada kirim hadiah kat lu.nak ambil lu pergi kat pelabuhan klang carik kontena no siri 8965-08.carik bungkusan warna hijau.lu mesti suka.kahkahkah



gua ingat hari ni ingat lak masa gua cakap sayang kat ko.tapi ko ja tahu kan masa tu sapa yang sapa?kahkahkah


tak lupa gak buat mohd irham@panjang@salam.lu memang bagi gua suntik kapak hari-hari dulu.semoga lu sehat dari penyakit lu dalam tempoh singkat.amin




********************************************************

No comments: