cakap kosong yang tak mengharapkan apa apa perhatian atau tepukan

Wednesday, November 24, 2010

serba boleh

27 disember 2010 bakal menjelang.gua kena siap-siapkan diri dari segi kerohanian dan jasmani untuk memulakan kembali sesi pengajian gua.kat mana?jengka.memang gua tak boleh lari dari duduk dalam pedalaman.gua tanya member situ pekan koboi.so takda beza la sg. besi ngan jengka nanti.gua harap hidup gua lebih baik nanti.duduk kat rumah 6 bulan dah cukup untuk bagi otak gua jadi basi.kena warm-up sikit bagi panas pagi-pagi tekan kalkulator.kahkahkah..dari sains tulen kepada kejuruteraan dan ke banking.gua rasa gua ni serba boleh dalam pelbagai bidang.takpa kita mula dari bawah dan sikit-sikit gua panjat menara gading yang rapuh ni.



**************************************************************






No comments: