cakap kosong yang tak mengharapkan apa apa perhatian atau tepukan

Wednesday, November 10, 2010

90's part II



gua tengok minah salleh nie gua kembali lak zaman gua minat musik 90's especially rock n roll(rock kapak)dulu bukan main lagi setia ngan lagu-lagu Metallica,Sodom,Rolling Stone dan seangkatan(especially Kiss la bai,haha)..kat Mesia tak kurang hebat ngan kemunculan band2 yang menghirup fenomena rock and roll neh.tapi gua terbayang la sial lagu kiss judul "rock and roll all nite".mase tu gua mesti terlompat-lompat kegirangan macam baru mendapat anak kembar sulung..haha..sayang lagu-lagu mereka dah banyak hilang dalam arkib lagu gua sekarang ni..kira gua dah hilang separuh paru-paru gua sekarang ni..kesal sungguh.






**************************************************************************

No comments: